Friday, 2 January 2015

New year's firework

DoppelfontäneOrangeneFontäneWunderkerzeBlaueFontäne

Hey you. I hope you had a wonderful start into 2015. I celebrated with two of my friends and it was fantastic. We talked, laughed, drank sparkling wine and watched the firework. Of course we also started our own and here are some photos. I hope you can enjoy them because I'm very proud that they became how they are now. Hopefully this year will be as good as the last one or even better for you. The last month of 2014 were very hard for me and I cried a lot. At some point I didn't know what to do anymore but I'm so thankful for the people that helped me in this situation. I'm glad that now everything is fine again and I pray for that it will stay like this. 
Well, I wish you the best year you can have and sok szerencsét. 



Hey ihr. Ich hoffe ihr hattet einen wundervollen Start ins neue Jahr. Ich habe mit zweien 
meiner Freunde gefeiert und es war fantastisch. Wir haben geredet, gelacht, Sekt getrunken und uns das Feuerwerk angeschaut. Natürlich haben wir auch unser eigenes gestartet und hier habe ich ein paar Fotos für euch. Ich hoffe ihr könnt sie genießen, denn ich bin sehr stolz darauf, wie sie geworden sind. Hoffentlich wird dieses Jahr genausogut oder sogar noch besser für euch sein. Die letzten Monate von 2014 waren sehr hart für mich. Irgendwann wusste ich nicht mehr weiter, aber ich bin so unendlich dankbar für die Menschen, die mir in dieser Situation geholfen haben. Ich bin froh, dass nun alles wieder gut ist und ich bete dafür, dass es auch so bleibt.
Also, ich wünsche euch das beste Jahr, dass man haben kann und sok szerencsét.

1 comment:

Kathrine Ottander said...

Beautiful pictures of the fireworks!