Tuesday, 16 December 2014

Potsdam

SchlossPotsdamHeuschrecke Potsdam5050 Schmetterling Agotacyco

My class trip to Potsdam was so nice. I'm thankful for the memories, this city and the people I went there with gave me. I'm hoping that you enjoy these photos. Thank you very much for beeing faithful followers. ♥ I love you and sok szerencsét (good luck in Hungarian).



Meine Klassenfahrt nach Potsdam war so schön. Ich bin dankbar für die Erinnerungen, die mir diese Stadt und die Menschen mit denen ich dort hingefahren bin gaben. Ich hoffe euch gefallen die Bilder. Vielen vielen Dank, dass ihr so treue Follower seid.
♥ Ich liebe euch und sok szerencsét (Viel Glück auf Ungarisch)



2 comments:

Karolina said...

Sorry I dont speak english well :) I found your blog on tumblr. Your photos are amazing!

Jacky Mignon said...

Das sind super schöne Bilder geworden :)

Liebe Grüße Jacky
von http://www.themermaidscandy.com